Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak sbalit holku

Když jsem byl mladší, hodně jsem se zajímal o holky. Chodil jsem vždy s partou na diskotéky, nebo třeba i jen tak ven na lov. Jak ale získat srdce?

Prvně chci říct, že kdo mi chce psát nenávistné zprávy do diskuze, tak ať si tento článek ani nečte. Článek ať si přečte jen ten, koho to téma zajímá. Ne aby flamoval v diskuzi. Článek jsou moje osobní názory a zkušenosti, které se můžou lišit. Tento článek píšu z jednoho jediného důvodu. A to z toho, že mě nechápaví xenofobové po včerejším článku považujou za homosexuála. Chci vám ukázat, že tomu tak není.

Když vyrazíte ven na lov do neznámého prostředí, důležité je odchytnout partu holek a vybrat tu nejošklivější z nich. Je to kvůli tomu, že u ošklivějších holek je menší šance, že mají kluka. Musíme však nahlas pozdravit, protože pozdrav nahlas je důležitý a ukazuje vaše sebevědomí.

Nemůžete začít rozhovor jenom tak. Musíte si vymyslet nějakou záminku. Zeptáte se třeba kam jdou. Když vám odpovědí, tak odpovězte, že tam jdete zrovna taky. Dostaňte se do řeči, ale soustřeďte se na hovor s tou nejošklivější. Tu totiž chcete dostat. Obvykle to bývá tak, že mají menší sebevědomí a jsou rády, že se o ně nějakej kluk zajímá. Většinou ty ošklivý jsou i neviný, takže jsou tichý.

Zeptejte se třeba na jméno, řekněte svoje jméno. Pokecejte si, ale zde důležitá věc - nikdy se neptejte na telefonní číslo hnedka. Musíte počkat, jestli si budete rozumět. Pak se zeptejte na e-mail. Pokud máte smartphone, tak si ji rovnou přidejte na Facebook.

Na Facebooku spolu můžete kecat ve zprávách. Jenže když už máte hodně takových holek, začnou vám flamovat na zeď a znepřátelovat přátele. Proto jsem si musel už dvakrát založit nový Facebook.

Nejdůležitější je ale s ní mít sex. Když zjistíte, že sex s ní není dobrý, tak by byla blbost s ní dál zůstávat. Mít sex až třeba po roce je ztráta drahocenného času, když hledáte celoživotní partnerku. Musíte na to jít rychle.

Další problém je v tom, že je ošklivá. Musíte si ji tedy přizpůsobovat. Společně chodit třeba do posilky, kupovat jí oblečení a různě zkrášlovat. Takhle si z ní můžete udělat nejhezčí holku.

V životě nebudete mít všechno hned před nohama. Musíte to postupně získávat. To stejné s holkama a jejich vzhledem.

Upozorňuju však, že když se nechcete na žádnou holku vázat, tak ji nenuťte zlepšovat vzhled. Normálně ji nechejte, aby se do vás zamilovala a potom jí řekněte třeba že si zaslouží někoho lepšího, že není ta pravá pro vás a že je úžasná. Nic není horší než když jí řeknete, že jste ji chtěli jen na sex. Dřív jsem to taky tak dělal. A holka, se kterou jsem chtěl být i jinak než na sex, se nakonec rozešla ona se mnou, tak snad budete mít štěstí více.

Autor: Antonín Kozel | středa 20.6.2012 17:02 | karma článku: 32,81 | přečteno: 37353x
  • Další články autora

Antonín Kozel

Štvanice na Babicu je pěkně ubohá!!!

Mám zvláštní schopnost se vždycky zastávat toho, na koho je kladen tlak a je mi ho líto. Hlavně Romové a homosexuálové. Takový emoce na mě působí i co se týká Jiřího Babicy. Nesmyslná štvanice nabírá mezí.

20.9.2012 v 17:42 | Karma: 26,01 | Přečteno: 2627x | Diskuse| Ostatní

Antonín Kozel

Gay jako sprosté slovo? Kam jsme to dospěli?

Dnes jsem se procházel po ulici a slyšel jsem partu malých výrostků, jak si nadávají do buzerantů a teploušů. Bylo mi z toho smutno.

19.9.2012 v 20:25 | Karma: 12,86 | Přečteno: 1906x | Diskuse| Politika

Antonín Kozel

Prohibice může rozvrátit partnerství a zabránit vzniku nových

Vláda vymyslela další způsob, jak rozvrátit rodiny. Prohibitáři jásají, normální lidi kritizují, partneři pláčou a roste počet depresí citlivých lidí.

16.9.2012 v 19:39 | Karma: 8,45 | Přečteno: 1753x | Diskuse| Politika

Antonín Kozel

Rasistická špína ze Šluknovského výběžku

Když se sejde parta bláznů, je to horší než když se sejdou normální lidé. Normální člověk ale nikdy nemůže být rasista.

9.9.2012 v 21:03 | Karma: 11,66 | Přečteno: 2377x | Diskuse| Ostatní

Antonín Kozel

No a co, že je někdo homosexual? Vy třeba taky

Jak někdo, kdo třeba neměl nikdy žádnou zkušenost se stejným pohlavím může vědět, že není homosexuál?

21.8.2012 v 19:12 | Karma: 17,06 | Přečteno: 5061x | Diskuse| Ostatní

Antonín Kozel

Klára Samková moje prezidentka

Smršť prezidentských kandidátů překvapila různými jmény jako Jakl, Bobošíková, Roithová, Franz a další rasistická a homofobní individua. Jedinou prezidentkou kterou chci je Klára Samková.

18.8.2012 v 17:09 | Karma: 12,36 | Přečteno: 3397x | Ostatní

Antonín Kozel

Romové nejsou tak špatní jak lidi říkají

Mediální fikce nepřizpůsobivých Romů je nám pravicovými extrémisty dokreslována dále a dále. V médiích slyšíme o Romech jen špatné věci.

29.6.2012 v 18:29 | Karma: 16,07 | Přečteno: 5097x | Diskuse| Ostatní

Antonín Kozel

Homosexualita je zvrhlost? Akorát blábol homofobů

V poslední době začínají znít hlasy homofobů o tom, jak je homosexualita špatná. Tento postoj je protizákonný a navíc nechutný.

19.6.2012 v 17:02 | Karma: 17,92 | Přečteno: 2862x | Diskuse| Ostatní

Antonín Kozel

Rasismus v ČR nezná mezí - vrah Romů hrdinou?

Šokuje mě chování prostých občanů České republiky, kteří viní ze všeho Romy. Kdy se Češi vzpamatují z hledání kolektivního nepřítele?

18.6.2012 v 20:28 | Karma: 16,01 | Přečteno: 3063x | Diskuse| Ostatní

Antonín Kozel

Američané se chovají jako teroristé

"Nejdříve jsme se svědkům smáli, nyní s nimi jsme za jedno." zní z úst Američanů. Ano, Američané si uvědomují, že 11. září nebyl den jako každý jiný. Ale je to kvůli morálce USA.

18.6.2012 v 18:40 | Karma: 16,46 | Přečteno: 2330x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6166x
Už když jsem byl mladý, tak jsem byl jiný. Chtěl jsem vyjadřovat své názory. Začal jsem se zajímat o politiku a věděl jsem, že já jsem nositelem té pravdy. Zjistil jsem ale, že politika je hodně špatná, protože hádá lidi. Začal jsem se zajímat o historii, abych mohl vědět, co se nám v historii dělo. Zjistil jsem, že i historie je špatná, ale že je výsledkem hádání lidí kvůli politice. Nejsem Rom, avšak bojuju proti rasismu a homofobii.

Seznam rubrik