Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peky-M(2.nick)

20. 9. 2012 7:56
Autor má IQ automatické pračky

Pozn. VYPNUTÉ ;-D;-D

0 0
možnosti

Zdenour64

4. 9. 2012 20:22
Návod pro tebe synku:

"Lepší než za ženštinami hampejznými se píditi, jest plodníkem svým dvakrát týdně řádně zatřásti." Jan Amos Komenský... !!!!!

Podotýkám, jsou to slova stará jářku 350 let a stále mají svou sílu.!!!

3 0
možnosti

-palič-

31. 8. 2012 2:53
Čím to, že čím

uhozenější článek, tím bezvadnější diskuze :-);-D!

Čekal jsem, že se tady ozvou aspoň ty ošklivé holky, ale kde nic tu nic. Njn, ona se vlastně žádná holka za ošklivku nepovažuje. Tak nezapomeň, Kozle, tý svý ošklivce sdělit, že sis ji vybral jako nejošklivější, s tím určitě dobře pochodíš ;-D;-D.

0 0
možnosti

fáfa

31. 8. 2012 0:55
Výborný :)) Nejseš náhodou Hlad ? :)

0 0
možnosti

Horynova Sojka

30. 8. 2012 15:51
já se snad počůram...

" další problém je , že je ošklivá".....já se snad smíchy počůrám.......;-D

3 0
možnosti

RON][N

30. 8. 2012 9:39
tento člověk

má IQ pod měřitelnou úroveň

2 0
možnosti

constable

29. 8. 2012 23:06
no jooooo

asi to s holkama fakt umíš 8-o;-) škoda jen toho, že u tvého příspěvku "Česká republika je rasistická a vrah Romů je na svobodě" není diskuse, to bych ti tam ěco napsal o tom, kdo je vrah a že měl ilegálně drženou zbraň ty šašku ;-)

2 0
možnosti

ARI_X

29. 8. 2012 20:56
Nechce se mi věřit

Nechce se mi věřit, že tohle všechno mladíku myslíte opravdu vážně. Tolik cynismu a chladné soběstředné vypočítavosti jen v pár větách, to by snad bylo na zápis do nějaké knihy rekordů. Obávám se, že s takovým přístupem k životu máte mentalitu vhodnou na práci dozorce v nějakém totalitním koncentráku... Pokud to není provokace a myslíte to vážně, pak je mi Vás velmi líto...:-(

3 0
možnosti

fr-mottl

29. 8. 2012 21:04
Re: Nechce se mi věřit

...'Tolik cynismu a chladné soběstředné vypočítavosti' ...

No, to by me zajimalo, co si pak myslite o Klausovi.

1 0
možnosti

ElGeorge nesmazatelně zapsaný

29. 8. 2012 20:20
Toníku toníku,

tobě se to vrazilo do kebule. Ale to bude dobrý, až si jednou  štrejchneš, ono se to srovná.;-D

1 0
možnosti

parnassius

29. 8. 2012 17:55
Co slovo, to perla

Toníku, jsou v podstatě dvě cesty. Buď z toho vyrosteš, a nebo ti to zůstane. Pak z tebe vyroste tvoje okolí.;-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6166x
Už když jsem byl mladý, tak jsem byl jiný. Chtěl jsem vyjadřovat své názory. Začal jsem se zajímat o politiku a věděl jsem, že já jsem nositelem té pravdy. Zjistil jsem ale, že politika je hodně špatná, protože hádá lidi. Začal jsem se zajímat o historii, abych mohl vědět, co se nám v historii dělo. Zjistil jsem, že i historie je špatná, ale že je výsledkem hádání lidí kvůli politice. Nejsem Rom, avšak bojuju proti rasismu a homofobii.

Seznam rubrik