Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
.

...:)

29. 8. 2012 17:41
Musím to přiznat, i když jsem holka...

Nejsmutnější je na tom, že to je pravda, přitom balit holku protože je ošklivá..? Každý máme jiný vkus, ale oceňuju, že to přiznal nahlas, ostatní to dělají stejně, jenom potichu :)

0 0
možnosti
MM

mimomisu

9. 9. 2012 22:48
Re: Musím to přiznat, i když jsem holka...

Mno, pokud spadate do stejne kategorie intelginece, vzhledu a vystupovani, tak vam asi opravdu ni jineho nezbyva. A nebylo to mysleno osobne...jak bylo receno v jednom genialnim serialu...I osklivi (a hloupi) potrebujou lasku...

(PS...nebylo mysleno osobne, ale vase reakce si logicky o podobny komentar rikala)...

hezkej den

0 0
možnosti
FM

fr-mottl

29. 8. 2012 13:22
jsem dost sokovan zoufalou urovni IQ zdejsiho ctenarstva

zejmena kritikou jeho strategie.

Proboha, prectete si nejake seznamovaci inzeraty. Casto tam cteme napr. 'telesna vada neni prekazkou'. To je ta sama strategie. Souhlasim s prispevekem dole, ze uspesnost musi byt tak u 90%.

Jedine kde vaham, je ten brzky sex. Nemam s tim zkusenosti a proto bych se rad zeptal tech, kteri tu strategii praktikuji, zda se jim u osklive divky postavi. Verim, ze kdyz je nekomu 20, tak ze mu stoji vlastne porad. Ale funguje to tak i ve vyssim veku?

1 0
možnosti
ENZ

ElGeorge nesmazatelně zapsaný

29. 8. 2012 20:23
Re: jsem dost sokovan zoufalou urovni IQ zdejsiho ctenarstva

Tak je otázka, jaký je podíl těch, kteří takto postupují např kvůli Akrotomofilii nebo podobné -filii.

0 0
možnosti

bsf

29. 8. 2012 13:08
Hrůza

Tento článek se řadí do top 10 nejhorších článků, co jsem kdy četl. Snad se jedná o vtip,.....

2 0
možnosti
PH

Azbestus

29. 8. 2012 12:46
Tragedyje neúspěšného puberťáka

Balit ošklivý holky, to je skutečně vrchol evoluce balení...ale ono s takhle prázdnou tykví není divu.

7 0
možnosti
MM

mimomisu

9. 9. 2012 22:43
Re: Tragedyje neúspěšného puberťáka

No vlastně s trochou nadsázky můžeme mluvit o přirozeném přírodním výběru v praxi.

0 0
možnosti
PN

ktv

29. 8. 2012 12:18
muj hrdina!!!

ten clovek je muj hrdina!!! :-DDDDD

2 0
možnosti
V

Veru.Je

29. 8. 2012 11:37
Místo mozku v hlavě kostku ....

Spíše jsi měl lidi nechat u toho, že jsi homosexuál - teď jsi akorát dokázal, že jsi debil.

Opravdu doufám, že jsi to nemyslel vážně, protože pokud ano, tak lituji každou holku, která nebude mít "dostatečné kvality" a padne ti do spárů.

Nejvíc mě asi pobavila část o sexu - ano sex je hodně důležitý ve vztahu, ale že by to bylo to nejdůležitější, co musí chlap udělat? Pokud bychom to měly brát stejně, tak když se Vám chlapům nepostaví penis ( příčiny mohou být různé například nervozita) tak Vás máme nechat a rychle odejít?

Příště si první "zapni mozek" než počítač.

1 0
možnosti
MP

Slaine55

29. 8. 2012 9:39
Přečtěte si nadpis a pak tlachejte:)))

Autor neříká "Sbalit tvarohovou/makovou holku". Autor říka "Sbalit holku". Můžete si říkat, co chcete, ale tahle strategie prostě musí vyjít v 90 %. Ač se to neposlouchá dobře a blablabla. Že je to lumpárna, je jiná kapitola!

0 0
možnosti
S

Sorgery

29. 8. 2012 8:20
O ničem

Čau , doufám že si to přečteš , asi nejsi moc sebevědomý ikdyž se o tom zmiňuješ (hlasitý pozdrav...) ale když si vybíráš nejškaredější holku většinou ani nemusíš chodit ven ... a proč si sakra vybrat nejškaredější holku ? Nejsem moc ambiciózní ale vždy jdu po té nejlepší, celou dobu jsem čekal co se vyklube z toho proč si vybrat nejškaredější tipoval jsem třeba že holky ostatní si budou myslet že ti nezáleží jenom na vzhledu a pak ti budou psát všechny a mužeš si vybrat tu nejhezčí nebo tak něco .... ale tohle je o hovně prostě mi to vůbec nic nedalo , ano už vím že mám zdravit nahlas ;-D a na ostatní se mužu vys.rat same kraviny prostě ... a jinak souhlasím že na vzhledu nezáleží jestli to má být na ten "delší vztah" ale nemusíš hledat jenom šeredy , taková holku najdeš aniž bys ji hledal a muže byt pěkná nebo škaredá a ty se třeba zamiluješ , ale na sex hledat šeredy ? no nic , měj se

0 0
možnosti
A

AnneCans

28. 8. 2012 22:56
?

Nikdy si nejsem zcela jista, zda někteří místní pisatelé myslí své výplody opravdu vážně. Občas se i bojím, že ano. Ty, chlapče, jsi co za dementa? Tohle není normální :D Někdo "zdravotně nemocný", no to mě podržte... Dochodil jsi vůbec základní školu, o střední nemluvě? Udělej lidem laskavost, a už prosím nepiš ;)V

3 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

29. 8. 2012 8:44
Re: ?

Jen ať píše. Tenhle druh humoru ve stylu Jindry Zedníka tu chyběl.

1 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

28. 8. 2012 22:29
Jestli chceš sbalit nejhezčí holku,

tak musíš najít klitoris.

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6166x
Už když jsem byl mladý, tak jsem byl jiný. Chtěl jsem vyjadřovat své názory. Začal jsem se zajímat o politiku a věděl jsem, že já jsem nositelem té pravdy. Zjistil jsem ale, že politika je hodně špatná, protože hádá lidi. Začal jsem se zajímat o historii, abych mohl vědět, co se nám v historii dělo. Zjistil jsem, že i historie je špatná, ale že je výsledkem hádání lidí kvůli politice. Nejsem Rom, avšak bojuju proti rasismu a homofobii.

Seznam rubrik